ZWROTY

Dziękujemy za zakupy w sklepie FOOTGRIP.  Dla nas liczy się zadowolenie naszych klientów i dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas produkty spełniały i zapewniały najwyższe standardy. Jeżeli jednak nie jesteś zadowolony z zakupu, masz prawo do zwrotu  lub wymiany na inny produkt, jedynie nieużywanego towaru.

 

PAMIĘTAJ O WYDRUKOWANIU FORMULARZA:

Wydrukuj Formularz_do_ZWROTU.pdf

 Adres do wysyłki zwrotów, wymian i reklamacji:


Paczkomaty Inpost: 

  • Paczkomat PIA12M, ul. Julianowska 37A, Piaseczno 05-500
  • E-mail: footgripkontakt@gmail.com
  • Telefon: +48 724 225 260

Kurier/Poczta:

  • ul. Karolinki 62, 05-500 Piaseczno
  • E-mail: footgripkontakt@gmail.com
  • Telefon: +48 531 532 956

 

Wymiana na inny rozmiar lub produkt

Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar lub model, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

  1. Wydrukuj Formularz_do_WYMIANY.pdf
  2. Wyślij produkt na nasz adres, a po otrzymaniu przesyłki wyślemy nowy produkt na nasz koszt. 
  3. Prosimy o dołączenie wydrukowanego formularza do wymiany z imieniem, nazwiskiem i informacją, na co ma nastąpić wymiana.
  4. Jeśli nowy produkt jest droższy od oryginalnego, poprosimy o dopłatę różnicy. Możesz to zrobić, korzystając z jednej z poniższych metod płatności:  BLIK: Numer telefonu: +48 531 532 956
    Przelew bankowy: Numer konta: 63 1090 1694 0000 0001 3510 5575

    W tytule wpłaty prosimy wpisać: imię i nazwisko oraz nazwę wymienianego produktu.

     

    Prawo do odstąpienia od umowy

    Możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.

    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy:

    1. Wydrukuj Formularz_do_ZWROTU.pdf
    2. Poinformuj nas o swojej decyzji w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, wysyłając wiadomość e-mail na adres footgripkontakt@gmail.com
    3. Odeślij produkt w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania. 
    4. Prosimy o dołączenie wydrukowanego formularza do zwrotu z imieniem i nazwiskiem z zamówienia. 

    Koszty zwrotu przesyłki ponosi kupujący.


    Zwroty płatności

    Po otrzymaniu i zweryfikowaniu zwracanego towaru, dokonamy zwrotu płatności w ciągu 4 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Zwrot możemy dokonać:
    -na konto bankowe
    -telefon-przelew BLIK

    W ramach uzgodnienia metody zwrotu płatności poproszę o kontakt mailowy lub telefoniczny. 

    Dane kontaktowe:

    W razie jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów, refundacji lub reklamacji, prosimy o kontakt:

    • E-mail: footgripkontakt@gmail.com
    • Telefon: +48 531 532 956